Tisdag 19.50

Jag blev helt paff när jag loggade in här idag. Nästan fyrtio unika läsare och en massa fina kommentarer har jag ju fått också! Tack så jätte mycket, jag blir så glad.
 
Just nu regnar det. När jag säger regnar menar jag verkligen spöregnar.
Jag ligger i min säng, begravd bland alla kuddar i min supersköna mjukisoverall. Te dricker jag också, hela tiden bränner jag mig på det skållhetta tevattnet.
Besökte staden. Träffade en riktigt fin vän, W. Log åt alla möjliga männsikor. Sa hej till en gammal vän. Köpte nya converse, låga blå, åh vad jag är glad. En helt magisk lyckokänsla har spridit sig i min varma kropp, och varmare blir det ju. 
 Både m och p har  haft en kånken, röd, grön. Ibland blir man lite arg när de slänger allt hela tiden...
 http://makeagif.com/ouTtO_
Klicka här för att se gifen.
 
Försökte göra en gif till er, tydligen ville de inte sammarbeta, jag kanske har gjort nåt 
fel, för det ända som händer när man laddar ner den är- stillbild.

Kommentarer
Postat av: Julia

Min mamma hade också en kånken när hon var som mig, en gul. Men hon har också slängt sin. Mycket har hon sparat, men inte just den. Så typiskt.

2012-08-07 @ 22:47:53
URL: http://baramittlillaliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0