(2) 23 juli

Bränner kakor och svär långa ramsor om hur klantig jag är, de där kakorna skulle jag ha sålt på loppis.
Fortsätter att grubbla över vad tonåren igentligen är samt vad meningen med livet är. Jag dricker alldeles 
för mycket te och stirrar ut genom fönstret, och ser stora rengdroppar forsa ner. 
I bland ser det nästan ut som att träden ska gå av, för så mycket blåser det. Jag som trodde att det
här kallades sommar...
Jag får en stor klump i magen när jag tänker på hur kort tid det är kvar
tills skolan ska börja. Jag vill inte, vill inte, vill inte gå tillbaks dit. Jobbiga lärare, äcklig skolmat
och en hel drös med elaka människor som man helst vill slippa. 
Slår till min dator, en riktig käft smäll var det nog, andledningen är att jag inte kommer på hur jag ska 
ändra rubrikens storlek på denna blogg.
Väntar och väntar på att mina böcker ska trilla i postlådan, nu orkar jag snart inte vänta längre.
 
 

Kommentarer
Postat av: fanny

tycker verkligen om din blogg emelie!! även om du bara gjort två inlägg än så länge, hihi!

Svar: Haha, tack så jättejätte mycket Fanny!
Emelie Nygren

2012-07-23 @ 23:50:08
URL: http://bergstromfannys.blogg.se
Postat av: julia

Tack så mycket! Vad spännande sätt du skriver din blogg på, härligt utstickande

Svar: åh tack, tack, tack julia, och jag kan ju bara säga detsamma om dig och din blogg!
Emelie Nygren

2012-07-30 @ 18:51:40
URL: http://www.ohrunaway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0