Förutfattade meningar.

Okej, du kanske har fått en helt annan uppfattning om hur jag är en vad som egentligen, är det rätta. Eller är det bara jag som har så mycket förutfattade meningar om alla?
Jag gillar musikstilen hårdrock (within tempation, Paramore, Evanescence, Skillet, Delain mfl), annars lyssnar jag också på lite "lungnare" (Lykke Li, Firts Aid Kit, Melissa Horn, Coldplay, Florence+ The Machine, Of Monsters and men, Ed Sheeran och typ musik som är i filmer) jo, sådan musik funkar väl, men behöver ofta bytas ut mot nytt. 
Okej, nu kanske jag ska komma till sak... Jag gillar hårdrock, men klär mig inte som en sådan som lyssnar på det (om du förstår vad jag menar).
Jag tycker också fruktansvärt mycket om att läsa och skriva. Borde man inte vara klädd i kjol, klänning, hatt, lite mer udda skor, köpa mycket på second hand osv. Eller? 
Och om man säger såhär: Jag försöker att skriva "fint" -använda fina ord, men i verkligheten pratar jag inte "fint", då använder jag "tonåriska" (med engelska och svenska förkortningar, såsom BTW, FML, asså, typ)
 När man ser mig i verkligheten ser jag ut som vilken vanlig toåring som helst, garderoben är fylld med stickade tröjor, Transparanda toppar med fin krage, en mängd med olika fina linnen, jeans-toppar, tighta jeans osv.
Blir inte då detta en väldigt strulig blandning? Jo, nej, kanske, jag vet inte. Eller är det bara jag som är dum och tänker konstigt? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0