Frånhimmeltilljord-en blogg om allt och lite till

Hej.
Det här är alltså min nya blogg. Som du kanske har märkt så heter den "frånhimmeltilljord" och varför?
Jo. Just därför att den här bloggen kommer att handla om allt som rör sig i min hjärna och det jag känner i hjärtat. Det är även en foto blogg.
 
Nu kanske du tycker att jag ska berätta någonting om mig själv. Okej, kör till
Emelie heter jag. Älskar allt som har med foto att göra. Böcker har jag många av, gillar verkligen musik,
att dansa, skogen, filosofera, skriva listor, berättelser, dikter (ja, säkert allt man kan skriva). 
 Min longboard står alltid redo för en tur. Åh, det är så härligt att glida fram, och höra ljudet av hjulen
som rullar mot asfalten.
 
Självklart bor jag på landet. Det är så fridfullt här. Och all inspiration som går att få tag på suger jag i mig.
För sådant finns det mycket av här. Men svaret är nej. Jag kommer inte att sitta och ruttna i denna håla 
och vänta på att någonting ska hända. Jag vill se världen, uppleva alla möjliga kryp-in.
och som så många andra bloggare vill jag verkligen resa till Berlin och Paris.
 
Så. Nu vet du (förhoppningvis) lite om mig. Men om det händelsevis är så att du vill få reda på lite mer om mig, kanske läsa det jag skriver eller titta på fotografier som jag själv har tagit kan du ju alltid ta och följa min blogg.
 
-Emelie
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag känner inte dej, men du är super fin!<3

Svar: Åh tack, tack, tack! :)
Emelie Nygren

2012-07-24 @ 18:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0