Tisdag 24/7 (2)

Vaknar vid tio av en röst som sjunger  "Är det en vanlig dag? Ja det är en jävla vanlig dag, och det är inte din födelsedag, idag, idag, idag". Jag får frukost på sängen av bror min, den konstigaste jag någonsin fått.
Läser fyra timmar nonstopp, fixar designen (nu är den nästan exakt som jag vill ha den),
dunkar musik och blir tillsagd att sänka volymen, ritar, klipper,
och hålar lappar som jag ska sätta på allt fikabröd, bakar nya hallongrottor,
läser lite till, fotar och försöker desperat få till någon bra bild, städar rummet och
längtar efter att få träffa någon. Jag provar också att redigera bilder, misslyckas, i dag har jag
nog ingen fantasi alls. En sak till mina kära vänner. Vädret suger.
 
3 bilder som jag tog för nån månad sedan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0