Allt det ni undrat över pt 2.

 

Vad skulle du välja, att gå upp klockan 6 varje dag eller att gå och lägga dig klockan 8 varje dag? Oj, gå och lägga mig 8 kanske...

 

 

Snöigt september eller regnigt juli? regnigt i juli, är väl inte precis något fan av snö.

 

 

Vilken är din favorit färg? Marinblå, senapsgul och vinröd!

 

 

Din absolut bästa film du sett, vilken? Kan inte välja en, så det får bli sagan om ringen- filmerna, harry potter- filmerna och the hunger games.

 

 

Hur ser ditt drömrum ut? 

 

 

Typ så. Stort, mycket golvyta, trätak, trägolv och trä på väggarna (målat i vitt), en rund takkupa med fönster och så ska man kunna sitta där i, snetak och stor garderob. En stor världskarta, jordglob, kamera sammling, drömfångare, sänghimmel, massor av origamifåglar, stor bokhylla, ljusslingor över allt, fotogarfier på väggarna, möblerna ska vara slitet vita eller trä. 

 

 

Vill du ha stor eller liten familj? Lagom, typ. Tre barn, max..

 

 

Favorit årstid? Alla årstider har sin egen charm. Men sommar är väl det självklara valet.

 

 

Hur skulle du beskriva dig själv? Hmm, smart ibland, och ibland jävligt efterbliven, konstig humor, lite feg kanske. 

 

 

Vilka är dina 4 favorit saker på rummet? Jordgloben, kamera samlingen, stereon (typ den mest använda saken förutom sängen då..) och bokhyllan med alla böcker på. Jag tycker om nästan allt i mitt rum så det är så svårt att välja.

 

 
 

Var får du inspiration till dina foton? Tumblr,och andra bloggar. (jag vet, det svaret du väntat dig,eller hur?)

 

 

Vad är det bästa med dig? Oj, jag är väldigt betsämmd av mig och har bra tålamod, oftast. Sen så är jag väl bra på att argumetera och låter inte folk trycka ner mig, för det mesta.

 

 

Hur är din klädstil egentligen? Jag har väldigt blandad klädstil. Ibalnd kör jag det lite tuffare och ibland lite finare och "flickigare". Tycker att det är tråkigt att ha på sig nästan likadana kläder hela tiden.

 

 

 Beskriv din drömkille. Det är väl det som rör sig i min hjärna 24/7, haha, nej, men nästan. Men fint leende och fina ögon, halvt fixat hår och lång. Utöver det spelar det inte så jätte stor roll hur han ser ut. Han ska vara den typen som lånar ut sina kläder när det blir kallt, vi ska kunna prata om allt, ha roligt med varandra och så ska han vara ganska lik mig.

 

 

När började du fota? När jag fick min första kamera, i sexan tror jag.

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0