21.02- kvällstankar

Jag är så otroligt inspirerad, men det går ändå inte att göra något bra. Jag tänker mig en större fotografering eller något liknande men hjärnan vill inte sammarbeta med de andra cellerna (ha! där var det lite no) och kroppsdelarna. Jag tycks sakna den kompetensen. Annars sprätter det i fingrarna, jag vill skriva något drömliknande i skrivstil. 
Nej, föresten, jag vill resa. Jag är så jäkla sugen på att resa någonstans (då vi håller på med en drömresa i skolan). Barbados, Hawaii, Ural bergen, Sydney, Nya Zeeland, Madagaskar. Och tågluffa, shit vad coolt.
 

Kommentarer
Postat av: Julia.

så himla fin sänghimmel, en sådan vill jag också ha.

2013-01-14 @ 21:58:13
URL: http://minatmosfar.wordpress.com
Postat av: emilia

så fin bild!

och åh, jag vill också fota, skriva, resa. vill skita i skolan och typ bara göra det.

2013-01-15 @ 15:03:53
URL: http://emiliaminnies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0