Allt det ni undrat över pt 1.

 

Din favoritklädsel? Antingen någon lite större skjorta, jeans, dr martens, kånken och kammojackan. Eller en fin blus, kjol, strumpbyxor, dr' martens och kånken. Och allt med stickade tröjor.

 

 

 

 

Om du fick vara en annan person för en dag, vem skulle det vara? Hmm, jag tror att jag välja att vara någon som jag skulle vilja lära känna, eller en kille.

 

 

Åka till New York eller London, vad skulle du välja? London har jag varit i en gång, men det var länge sen. Om jag skulle åka dit igen skulle jag se staden med helt nya ögon. Men jag tar New York i alla fall, det skulle vara första gången jag är utanför Europa.

 

 

 

Vad tycker du bäst om matte eller no? No, tror jag. Egentligen så tycker jag inte om något av det, usch att tänka överdrivet mycket bränner sönder min hjärna.

 

Om du bodde i en annan stad vilken skulle du vilja bo i då? (jag antar att det är i Sverige), kanske Göteborg, för där finns liseberg och de har en sån fin och rolig dialekt. 

 

 Vilken är din drömresa? Att åka till ett ställe (eller land) som man kan äventyra mycket, sånt gillar jag.

 

 

Vad vill du jobba som när du blir större? Det har jag inte tänkt ut än, men jag har väl alltid varit inne på konditori och sånt, men nu är jag inte alls lika säker.

 

 

Varför bloggar du? Utan bloggningen så skulle jag inte fota lika mycket, detsamma gäller skrivandet. Jag har utvecklats väldigt mycket och det är väl därför jag fortsätter, för att jag vill bli ännu bättre. Sen så blir jag superglad för alla fina kommentarer.

 

 

Vad skulle du välja att hitta ditt livs kärlek eller att få B i alla ämnen? Kanske ett tråkigt och vanligt svar, men hitta mitt livs kärlek, såklart.

 

 

Din absolut bästa bok du har läst, vilken? Vampire Academy- serien slår alla, jag vet inte riktigt varför men kan bara beskriva dem som jävligtöverdrivetbra. Sen har de allt som en bok ska innehålla.

 

 

 

Favorit låt (för tillfället)? Luckiest Girl- Vinsten eller What the water gave me- Florence and the machine.

 

 

Vad fotar du helst? Människor, helt klart! Annars är naturen fin att fota.

 


 
Hur ser en perfekt dag ut för dig? Lång sovmorgon, fin frukost, skratt med vänner. Det kan igentligen vara vad som helst som jag blir glad av, och sen så måste jag känna att jag gjort lite nytta.
 
 
Gillar du klänningar? Ja, supermycket. Själv har jag nästan inga fina, det är därför jag inte använder det.
 
 
 
Te eller kaffe? Hmm, jag måste säga kaffe. Det känns så vuxet och fint. Men te är underbart gott det också.
 

 


Vilka är dina 10 favorit bloggar? Jag tar det i ett eget inlägg.

 

 

Resten kommer nån gång nu i veckan.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0