Julafton

vet ni hur mycket det glädjer mig att ni fortfarande tittar in här? tack.
min julafton var sådär fin och underbar. så som det var när man var liten.
 
 
På morgonen väckte lillebrorsan mig, så vi tassade ner för trappen och öppnade ett paket. Efter det blev det julfrukost.
 
 
Så tyckte jag på nåt konstigt vis att jag skulle ta en närbild på julgranskulorna. Och det känns väl lite vettigt för mig nu, haha, jag ser ut som om jag står framför en sån där förtjocknings-spegel (ja, sånna där som de har på liseberg...).
 
 
 
Chillade framför brasan med bok efter galet rolig gangnam-style-dans med min knäppa familj. 
 
 
Fick lite halv tråkigt i väntan på mat och knäppte några bilder på den juliga omgivningen.
 
 
Och så där såg jag ut denna underbara afton. Vit magtröja med knappar där bak och blommigt tyg, röda strumpbyxor och favvo kjolen.
 
 
Också i väntan på jultomten lekte jag och bror med ljus och min kamera. Förlåt för att jag lägger ut denna lite fula bild. Men jag är bara tvungen..
 
 
Julgranen med alla paket.
 
 
Efter tomten gått fick jag bli julklapps utdelare. Med tomteluva och allt.
 
(hade inga bilder på allt godis (!) och kalle anka tittandet)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar ha haft en underbar julafton sötis!:*

Svar: åh, ja. vilken fin kommentar :*
Emelie Nygren

2012-12-25 @ 22:53:20
URL: http://rosendoft.blogg.se
Postat av: Alma

vad fick du i julklapp då sötis? fina bilder btw! :)

Svar: åh, tack!hårddisk, urban ears, strumpbyxor, knästrumpor, pengar, spotify premium, present kort, smink och saker till rummet. :)
Emelie Nygren

2012-12-25 @ 23:02:19
Postat av: Julia.

Varför skulle vi inte titta in? Det är ju så himla mysigt här.

2012-12-26 @ 11:44:52
URL: http://baramittlillaliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0