Fina kvällar.

Åker upp till staden med W och KV efter skolan. Skriver fula medelanden till varandra och hissnar av skratt. Bakar choklad scones hemma hos W, skrattar ännu mer, äter dem och dricker kaffe ur muminkoppar ute på hennes tomt, med massor av kuddar och en filt. Har det riktigt mysigt och bara pratar. Ser när solen går ner. Får ont i magen efter allt skratt och scones.
Sådana eftermiddagar/kvällar är de jag tycker om. Livet är bara för härligt.
 
Hoppas bara att jag har skrattat mig full, för det ska räcka tre veckor frammåt.

Kommentarer
Postat av: Wilma

Jag lovar jag kommer så blir det skratt kalas igen! :*

2012-09-17 @ 20:30:29
URL: http://wwagelof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0