Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket.

Idag har jag sådana perfekta lockar i håret (så perfekta man kan få av en i inbakad fläta), jag bär min allra finaste blus, vinröda jeans och dr' martens.
 


Jag skriver i min nya anteckningsbok/dagbok som jag köpte igår.

 
Jag blir inspirerad av gitarr spel och försöker mig på några ackord.
 
 
Jag lånar två nya böcker på biblioteket i skolan. Åh, vad jag älskar det stället, för när jag är bland böcker kan jag andas på riktigt.
 
 
Jag gör även sådant som inte är så intressant som att plugga under jordglobens sken, äta gott mellanmål, se på pretty little liars och städa lite.
Jag. Är. Så. Sjukt. Jävla. Glad.- äntligen ny mobil.#lycka#
 
Emily Browning – Where Is My Mind? 

Kommentarer
Postat av: wilma.

asså så fint. jag är lite förälskad i din blogg.

Svar: åh, tack wilma. Och jag är lite förälskad i din blogg.
Emelie Nygren

2012-09-06 @ 20:11:55
URL: http://paperthin.blogg.se/
Postat av: Wilma

Yeah, ny mobil!
Hej då dumma nokia shit!

Svar: Aha, dumma nokia skit... :*
Emelie Nygren

2012-09-06 @ 20:18:49
Postat av: emma

Fint.

Svar: Tack!
Emelie Nygren

2012-09-09 @ 17:56:33
URL: http://photoandinspiration.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0