Just a game.

Idag pluggar jag som en galning till so provet, försöker komma på någon bra handling till en deckare men all inspiration har runnit ur mig, jag lyssnar på musik- som alltid, skriver i min antecknings bok, dricker kaffe och kollar på remember me. 
 Jag skulle kunna skriva att jag varit väldigt social, hjäpt till här hemma, tränat, för att verka lite mer intressant. Men det skulle då vara små vita lögner. Och jag är inte alls intressant idag- om jag någonsin är det?
 
 
Birdy – Just A Game

Kommentarer
Postat av: #Liridona

Superfin blogg och riktigt grym på att skriva! :)

Svar: Tack så jättemycket, vad glad jag blir! :)
Emelie Nygren

2012-09-09 @ 00:07:00
URL: http://liridonacitaku.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0