Onsdag 14.37- Before I die

Jag skriver på min "before I die- lista" varje dag, hittills har jag kommit fram till det här:
 
- Åka på en helt random- tripp till något främmande land långt bort med mina allra bästa vänner och ta dagen som den kommer.
- Ge någon en riktigt hård käftsmäll.
- Flytta till Berlin/Paris/London och bo där ett tag.
- Skaffa ett par Dr Martens. 
- Fota med en analog systemkamera.
- Äga en walk-in garderob.
- Träffa mitt livskärlek.
- Ge ut en bok.
- Bada i choklad.
- Lära mig spela piano.
- Fylla hela mitt rum med ballonger.
- Sova på ett tak.
 
 

Kommentarer
Postat av: karin

Good lista Emelie, snyggt jobbat!! :*

Svar: hihi, tack Karin! :*
Emelie Nygren

2012-08-09 @ 15:18:03
URL: http://nollsjufem.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0