Let's go to narnia!

 
 
Tappert försök med att göra ett inspirerande collage med bilder från de senaste månaderna.
 
Idag får jag skrattanfall som varar länge, vet inte riktigt vad de har i maten i skolan, eller så kanske det var något helt annat... (Let's go to Narnia! Sen en pil till ett "nyckelhål"). Förstår om ni inte fattar, men jäkligt kul var det. Fattar ni hur hysteriskt roligt det kan vara när någon klantar till det och drar ner högtalare från den högsta hyllan? (asgarv). Typ bra start på veckan. 
I alla fall så åker jag upp på stan efter skolan och köper en riktigt fin present, sprutar överdrivet mycket parfym på mig inne på kicks (men man vill ju lukta gott liksom) får fondation på hela jackan, men skrattar ändå. Och så dricker jag "säsongens" första glögg, äter pepparkakor och spelar kort med min fina familj.  
 
Vad har ni gjort idag?
 

Kommentarer
Postat av: Wilma

Kollat på när du kollade på det tråkiga narnia hålet...

2012-11-19 @ 20:24:39
URL: http://wwagelof.blogg.se
Postat av: Felicia

oj va många fina bilder, himla vackert!

Svar: åh, tack!
Emelie Nygren

2012-11-22 @ 16:57:36
URL: http://ffillann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0