Stockholm

nu är jag hemma från stockholm. så de två senaste inläggen var tidsinställda (om det är intressant att veta?). jag har i alla fall haft det superfint.
 
På fredagen åkte jag tunnelbana, vilket jag tycker är rätt kul eftersom vi inte använder sådant här hemma. 
Sedan kollade jag i secondhand butiker, beyond retro är favoriten, åh så mycket snyggt det finns. Sedan åt jag (och familjen) på en supermysig resturang.
 
 
Hotell frukosten (åh vad gott det var) och utsikten från fönstret på hotellet. Man bara måste älska scandic.
 
 
Stockholm är verkligen en dunderfin stad, de gamla husen är ju speciellt fina. 
 
 
På förmiddagen var vi på "aquaria", mycket roligt ställe om man tycker om att kolla på fiskar.
 
 
 Lite senare gick vi och kolllade i Gamla stan. Det är så fint där för det finns så många små butiker.
 
 
 En bro 
 
 
 På vägen hem satt jag i framsätet. Så då lekte jag lite med kameran, thihi, prova det nästa gång när du åker bil en mörk kväll.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så fint.

Svar: åh tack! :)
Emelie Nygren

2012-11-03 @ 21:59:31
Postat av: Klara

Tycker om din blogg jättemycket.Den är så mysig:)

2012-11-04 @ 19:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0