autumn 2012

 
hösten 2012 blev ungefär så fin som jag tänkt mig. lite för mycket plugg och lite för lite promenader. men så hade jag mina skäl. annars då? mycket te, film rejs, gosiga halsdukar, vinterjacka, fin musik, gitarr spel som går åt helvete, kvällar med jordglob och näsan i en bok, fotografier, nya analoga kameror, skrivande i anteckningsbok på saker jag ska hinna med innan jag dör, dr martens, pengar som slösas bort på fika och stickade tröjor.
idag är det sista oktober och det känns som att hösten inte varar så mycket längre till.

Kommentarer
Postat av: Karin

ååh, så fin du är! varför har du aldrig bulle i skolan, du passar ju jätte bra med det!

Svar: åh, tack karin! kan ju bara säga detsamma om dig! thihi, vad snällt.
Emelie Nygren

2012-10-31 @ 20:30:43
URL: http://rosendoft.blogg.se
Postat av: wilma.

fintfintfint.

Svar: åh tack wilma :)
Emelie Nygren

2012-10-31 @ 20:51:08
URL: http://paperthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0