Extas.

Jag känner mig som gshakfesagfik, och vet inte riktigt hur jag ska formulera mig.
Det skulle låta såhär i ord: Jag känner mig som en blomma som just spruckit upp, ny, fräsch och jävligt glad. 
Jag är så taggad, och liksom är helt extas i hela kroppen. 
Jag vill: Ligga under bar himmel och se stjärnfall.
           Skriksjunga till någon fräck låt.
           Skrattaskrattaskratta.
           Vara vaken länge och prata med någon som man inte skämms för.
            
Jag längtar till: Sommaren: Grillkvällar, dygna, lätt solbränna, cykla barbent och känna vinden, bada i kallt vatten, vara fri, ett svagt drag av fräknar, plocka smultron på strå, äta glass minst två gånger om dagen, spontaniteten (om det så finns något sånt ord..?), upptäcka och utforska nya kryp-in. Vara så jävla lycklig.
 
 
 
     

Kommentarer
Postat av: emilia

WORD.

2013-01-27 @ 17:19:31
URL: http://emiliaminnies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0