Seven Devils

 
Det äger att sluta skolan 12.40. Jag ska mysa i mitt rum, kolla på serier, äta mellanmål (älskart! bestående av russinbröd med gott pålägg, vindrivor och keso med müsli och satsumas. bästa allstå.) och lyssna på häftig musik.

Florence + The Machine – Seven Devils (med i Beautiful Creatures. taggataggatagga biopremiär)
Florence + The Machine – No Light, No Light (med i den här serien. en av de bästa serierna om du frågar mig)
 
 
 Jag har satt upp en långlång ljusslinga som går runt halva mitt rum. Så himla bra.
Jag bara ler och ler, för nu har jag äntligen hittat den låten jag letat efter hur länge som helst.
 
 

Kommentarer
Postat av: S P R A L L I C E-fotografi och annat fint

Men alltså åh vad mysigt!

Svar: tacktacktack!
Emelie Nygren

2013-01-30 @ 21:42:10
URL: http://sprallice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0