Söndags lista.

 
Jag bara älskar listor.
 
Vad har du på dig?
Myskläder: min "one pice"
 
Hur mår du?
Jodå, för tillfället bra. Men för en timme sen mindre bra, jag hatar längdskidor.
 
 
 
Vad ska du göra i morgon?
Vakna alldeles för tidigt för att gå till skolan och plågas, och sedan kanske träffa W.
 
Senaste köp?
Extras tuggumi i mintsmak, mm.
 
Vad skrattade du åt senast?
När jag, bror och mamma ramlade samtidigt i skid backen. Definera skratta.
 
 
Vad har du ätit idag?
vanilj youghurt med müsli, hembakat bröd, en lussekatt och tacopaj.
 
Vad grät du åt senast?
Antingen när jag gjorde illa mig i skidspåret eller när jag fick sånna där  "jag är tråkig, ful och värdelös" kännslor.
 
Vem sov du med senast?
Wilma.
 
 
 
Vad läser du just nu?
Jag varierar mellan Harry Potter och hemligheternas kammare, och sagan om ringen. 
 
Senast sedda film?
Sagan om konungens återkomst..

Vad önskar du dig?
Hmm, sommar, en vän som man kan rejsa serier med, röda docs (dr'martens) och en fin pojke.
 
 
Vilket svordom använder du mest?
*host*, jag svär väl antagligen lite för mycket, men för mig är det ett sätt att förstärka den man säger och uttrycka sig. Fan tror jag.

Vilken är din favorit frukt?
Jag är väldigt svag för frukt (älskar det), hallon (om det räknas?), graipfrukt, annanas, vindruvor, melon, gröna bananer,  osv.
 
 
 
Vad är du rädd för?
Typ att dö, mörker, trånga utrymmen, att bli lämnad kvar utan att ha någon som älskar en vid sin sida och att inte ha några vänner.
 
Vart vill du åka just nu?
Jorden runt skulle väl inte sitta fel? Nä, men jag känner för filmkväll hos någon av mina homies.
 
 
Bästa skönhets tipset?
Noppa aldrig sönder dina ögonbryn. Seröst, det är typ det fulaste som finns, smala och uppåt dragna bryn, det är verkligen inget för mig.
Smörj in dina läppar med kokosfett! Bästa liksom.
Och sluta platta håret, visst, det blir fint och lent för stunden. Men sen kommer du inte ha något hår kvar. Sov istället med flätor, det blir superfint och det är bästa grejen man kan göra för att inte slita på det när man sover.
 
Känner du dig lycklig och glad nu när vintern är här?
Inte alls, visst, vintern är riktigt fin då träden blir frostiga och glittrar, när man går runt i tjocka stickade tröjor och att dricka kopiösa mänder med varma drycker. 
 
 
 
Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan – hur såg ditt liv ut?

Jag fightades med vanliga bekymmer, försökte passa in och få vardagen att gå ihop.
 
Vad gör du om dagarna egentligen?
Pluggar alldeles för mycket skolämnen, lägger ner min tid på datorn, strosar runt på stan i dr'martens och kånken, umgås med vänner och familj, försöker hinna med daglig träning och dagdrömmer (och snart får jag börja dansa igen!)
 
 
 
 Vad lyssnar du på för musik?
"Emelie musik", hihi, men typ det här:
 
 

Kommentarer
Postat av: Miranda

Vilken fin lista :) Jag diggar dina skönhetstips! Det är så det ska vara. Naturligt är alltid bäst!
Kram!

Svar: åh, tack finis! <3
Emelie Nygren

2013-01-20 @ 18:55:17
URL: http://ovanligflicka.blogg.se
Postat av: emilia

haffar denna gosiga lista !

2013-01-20 @ 21:39:32
URL: http://emiliaminnies.blogspot.com
Postat av: emma

Åh vilka fina bilder!:)

Svar: taaack! :)
Emelie Nygren

2013-01-20 @ 22:00:29
URL: http://photoandinspiration.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0